سیستم انتشار محتوا سیستم انتشار محتوا

گردهمایی مسئولین مدیریت گیلان

مدیر گیلان : تضمین موفقیت بانک در خودباوری روسای شعب نهفته است

در اولین گردهمایی مسئولین مدیریت گیلان که با حضور روسای شعب و دوایر استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید مدیر گیلان با تشریح عملکرد سال 99از تلاش و کوشش همه همکاران در کسب توفیقات بدست آمده تقدیر و تشکر نمود .

به گزارش روابط عمومی گیلان زهرا صداقت علی با اشاره به برگزاری جلسه مدیران عالی بانک و موضوعات مطرح شده در آن جلسه شرایط کنونی بانک را شرایطی بسیار حساس دانست و تاکید کرد که همه همکاران با برنامه ریزی و تلاش مضاعف در راستای تحقق اهداف بانک در سال جاری گام بردارند.

وی با انعکاس سخنان مدیر عامل بانک اظهار داشت ؛ از جمله انتظارات دکتر شایان پیشتازی بانک مسکن در عرصه مسکن و ساختمان است که این مهم نیازمند برنامه ریزی هدفمند و عزم راسخ تمامی همکاران می باشد . زهرا صداقت نگاه مدیر عامل بانک به مسئولین شعبه را نگاه ویژه ای دانست و روسای شعب را بعنوان نماینده مستقیم مدیر عامل در پیشبرد اهداف بانک و ارایه خدمات مطلوب به مردم برشمرد.

کنترل و نظارت بر عملکرد همکاران در صف و ستاد از مهمترین مطالبی بود که مدیر گیلان بر آن تاکید داشت زهرا صداقت علی کنترل و نظارت را یکی از ارکان اصلی هر مجموعه برشمرد و اظهار داشت اهمیت این موضوع در نظام مالی و پولی بر کسی پوشیده نیست و می بایستی همه همکاران به آن اهتمام ورزند .

زهرا صداقت علی  جذب منابع صفر درصدی را یکی دیگر از اولویت های بانک دانست و تاکید کرد؛ با توجه به ظرفیت بانک و حمایت های همه جانبه اعضای هیئت مدیره و هیئت عامل بانک می توان انتظار داشت که منابع سرگردان حاصل از تعاملات مالی مردم جذب بانک شده و با هدایت اینگونه منابع  نقش کلیدی را در رونق تولید بخش مسکن و ساختمان ایفا نماییم .

مدیر گیلان کاهش اتکا به منابع کلان ،رعایت بهداشت اعتباری و پیگیری وصول مطالبات را از دیگر دغدغه های  مدیران عالی بانک دانست و با اشاره به اهمیت و جایگاه این موارد  روسای شعب را به پیگیری و محقق نمودن اهداف این بخش ها  تشویق نمود .

زهرا صداقت علی حمایت از صنایع وابسته به بخش مسکن و ساختمان را یکی از مهمترین سیاست های سال جاری بانک دانست و اظهار داشت که روسای شعب با شناسایی مشتریان این بخش تمام تلاش خود را در پشتیبانی نیاز های آنان معطوف دارند و از اینگونه از مشتریان یک مشتری وفادار سازند .

 

مدیر گیلان مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار همه کارکنان دانست و از تمامی روسای شعب و مسئولین مدیریت خواست که تمام تلاش خود را در حل مشکلات مردم بکار گیرند و زمینه ارتباط خوب مردم با بانک را فراهم سازند .

معاونین مدیر نیز در این گردهمایی با بیان مطالبی در زمینه مباحث مالی و اعتباری توصیه نمودند تا روسای شعب ضمن رعایت دستورالعمل ها نسبت به کنترل و نظارت اجرای آن در شعب دقت لازم را لحاظ کنند و از تمامی ظرفیت های موجود در راستای تحقق اهداف و بهره وری بانک استفاده نمایند .

آخرین بروزرسانی 1400/4/14