اخبار ویژه مدیرعامل اخبار ویژه مدیرعامل

با حضور مدیرعامل بانک

نشست پیش مجمع ارزیابی عملکرد مدیریت‌ها برگزار شد

نشست پیش‌مجمع ارزیابی عملکرد مدیریت‌های شعب کشور در مقطع شش‌ماهه اول سال 94، با ارزیابی عملکرد مدیریت شمال غرب تهران برگزار شد.
به‌گزارش خبرنگار ما، در این نشست که با حضور مدیر‌عامل و اعضای هیأت مدیره برگزار شد، محمدهاشم بت‌شکن مدیر‌عامل بانک، به ارایه مطالبی در‌خصوص چگونگی برگزاری این دوره از ارزیابی عملکرد مدیریت‌ها پرداخت و گفت: ارزیابی، کار دشواری است و باید به‌صورت اجماعی و مجموعه‌ای از شاخص‌های پویا به‌شکل منصفانه صورت پذیرد و مدیریت‌ها نیز بر اساس وزن و خط‌کشی که برای شاخص‌ها تعیین‌شده، حرکت کنند.
دکتر بت‌شکن در ادامه، گزارش عملکرد مدیریت‌ها را به سه سرفصل اصلی تقسیم و آن را این‌گونه تشریح کرد: گزارش عملکرد هر مدیریت باید در یک قالب استاندارد باشد و اهداف تعیین شده و درصد تحقق آن اعلام شود. همچنین مدیریت‌ها توفیقات و دستاورد‌های اصلی خود را گزارش دهند و مشکلات و محدودیت‌های خود را در شش ماهه گذشته اعلام کنند.
در ادامه نشست، ابوالقاسم رحیمی‌انارکی عضو هیأت‌مدیره، هدف اصلی از برگزاری این جلسه را اصلاحات مورد‌نیاز در‌خصوص شاخص‌های ارزیابی عملکرد اعلام کرد و اظهار داشت: در تعیین امتیازات شاخص‌های ارزیابی، ادارات و مدیریت‌ها نیز دخیل بودند و نظرات آنان نیز در این خصوص اعمال شده است. همچنین، محسن عزیزی عضو هیأت‌مدیره، ارزیابی عملکرد را یک حرکت جدید دانست و افزود: باید متغیرها و شاخص‌های کلیدی عملکرد پایش شود و تغییرات آن نیز اعمال شود تا بتوانیم یک نمای دقیق از عملکرد به‌دست آوریم. وی به ارایه پیشنهاداتی در‌خصوص بهبود یافتن این دوره از ارزیابی عملکرد پرداخت و گفت: باید شاخص‌های بلندمدت و شاخص‌های اقتضایی را تفکیک کرده و وزن مناسبی به آنان اختصاص دهیم و همچنین با این شرایط رقابت و بازار موجود، وزن این شاخص‌ها در دوره‌های مختلف تغییر یابد. در این نشست جعفر آقاملائی عضو هیأت‌مدیره بانک به ارایه نکاتی درخصوص برگزاری نشست‌های ارزیابی عملکرد پرداخت و گفت: در برخی از بخش‌ها ضرایب بالایی در ارزیابی تعیین شده است که باید در این خصوص دقت بیشتری صورت گیرد و شرایط روز و جامعه در نظر گرفته شود.
در ادامه این نشست، علیرضا بلگوری عضو هیأت مدیره، طی سخنانی با تأکید بر این که دامنه اختلافات نمرات ارزیابی عملکرد مدیریت‌ها خیلی گسترده نیست، افزود: شرایط محیطی و اقتصادی مدیریت‌ها در نمرات‌دهی این شاخص‌ها مورد توجه قرار گرفته است. عضو هیأت مدیره با اشاره به هدف اصلی از برگزاری جلسات ارزیابی عملکرد، اظهار داشت: حضور در این جلسات برای شناسایی مشکلات و ایرادات و دستیابی به راهکارها جهت رسیدن به اهداف سالیانه بانک است و این‌که اقداماتی برای حل مشکلات صورت دهیم.
شایان ذکر است پس از برگزاری این نشست، مجامع ارزیابی عملکرد مدیریت‌های شعب استان‌ها و مناطق طی سه روز برگزار شد.
آخرین بروزرسانی 1394/10/2

پربیننده ترین عناوین پربیننده ترین عناوین